Krkonoše, Špindl. mlyn

31.01.2013 01:35

Keď sme v januári pred dvoma rokmi nasadli do auta naloženého batožinou, lyžami, netušili sme, kde strávime našu zimnú dovolenku. Isto teraz krútite hlavami a možno ani neveríte, ale u nás nie je tento jav ničím neobvyklý.

Vedeli sme len, že to bude niekde na severe Čiech. Na Slovensku sme v tom čase mohli o snehu iba snívať, dokonca ho nebolo ani v Tatrách, zatiaľ čo u našich susedov bola situácia iná, priaznivejšia.

Tak sme teda vyrazili. Po piatich hodinách jazdy som chytila do ruky mapu, GPS sa zatiaľ u nás nepresadilo, a konečne sme začali reálnejšie uvažovať, kde to teda zakotvíme. Čo nás trochu znervózňovalo bol fakt, že aj keď sme sa dostali do vyššie položených polôh, snehu bolo pramálo. Takto to predsa na live kamerách nevyzeralo.

Dala som návrh... čo tak skúsiť Pec pod Sněžkou? Ako sme sa blížili k miestu určenia, nepozdávali sa mi snehové podmienky, tak sme teda pokračovali ďalej a na mape som prstom ďobla do Harrachova. Fajn, skúsime to tam... Ale to by som nebola ja, keby som trikrát nemenila dané a tak sme sa nečakane ocitli na Špindlerovom mlyne. Keď som uvidela tú nádheru pokrytú skoro metrovou snehovou pokrývkou, vedela som, že sme na mieste. Zostávalo nám iba nájsť ubytovanie, čo však na počudovanie nebol veľký problém, za necelú hodinku sme sa už vybaľovali v útulnom penzióne Monika. Mali sme obrovské šťastie úplne na všetko. A tak sme začali dovolenkovať...

Bol to krásny týždeň plný nečakaných zážitkov, bežkovania, túr, ale aj pohody a relaxu. Rada na tie chvíle spomínam a dovoľujem si vám tento krásny kút sveta ponúknuť ako tip na zimnú dovolenku... 

Krkonoše, Špindl. mlyn

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok