Gýmeš pod snehom

20.01.2013 22:45

A opäť nadišla sobota.

S ňou ako každú inú sobotu otázka, čo s načatým dňom? Totiž, nerada plánujem... udalosti, výlety, dovolenky. Nečakané rozhodnutia, stretnutia, prekvapenia, jednoducho, čo život prinesie je to, čo mi dáva slobodu, krídla, ktoré tak veľmi potrebujem.

Takže... skúmam oblohu. Zamračené. Bez náznaku sneženia, zdá sa. Hodím skúmavý pohľad na vonkajší teplomer, niečo pod nulou. Výborne! Ale... kam ísť, kam sa vybrať? Bežky zatiaľ čakajú na svoju tohtoročnú premiéru, veď o pár dní sa na nich preženieme po /zatiaľ/ neznámych cestách... dovolenka totiž klope na dvere a klasika, my nevieme, kam pôjdeme. Nevadí. Teraz riešime aktuálny problém. Minulý týždeň sme boli na Podhradí pri Topoľčanoch, čo tak zase okúsiť nejakú zrúcaninu? Zrúcaniny máme radi. Tie stáročné. Áno, návrh je odsúhlasený. Prichádza rozhodnutie, ktorým starým múrom dáme prednosť. Hrušovu pri Zlatých Moravciach alebo Gýmešu pri Nitre? To je naozaj len na skok.  Vyťahujem z pamäti dávnu túžbu vidieť Gýmeš pod snehom. Áno, áno... to je ono!

No a zase som raz musela rozhodnúť ja.

Dvojitý súhlas.

V rýchlosti varíme čaj, do malého plecniaka hádžem, na túrach tak prepotrebné, čokoládky. Vyrážame smer Jelenec.

A...

Ostatné sa dozviete vo fotogalérii. Viem, že už aj toto čítať bolo na vás priveľa a ja vás nechcem v žiadnom prípade zaťažovať. Tak ak máte chuť, pozrite si, ako vyzeral tento môj celkom obyčajný januárový výlet na skutočne neobyčajnú hradnú zrúcaninu pod snehom.

Gýmeš pod snehom

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok